![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi2_zHcL8RSG2B3lP3mqnFbBgChtrGXoXc2G-7W-KK2rpH7yqVYILpdS_TjX1e5z__RUeVuPOJPNwXXbYmcWaHzZRCzNrXGriWGwbY44ovw07aF9Lb1KDGn2lPZUxdJhdvoFsbdKemkaWk/s640/H%25C3%25A9rcules+e+a+misteriosa+medalla+Newbery.jpg)
HÉRCULES E A MISTERIOSA MEDALLA NEWBERY
Autor: Flor-de-Lis Gónzalez Mujico
Autor: Flor-de-Lis Gónzalez Mujico
Ilustracións: Ricardo Martínez
Colección: As amizades de Hércules
Xénero: Literatura Infantil en Galego - Narrativa
Idade recomendada: +9 anos
Hércules está aburrido despois de tantos séculos no Olimpo, e encárgalle a Cronos unha máquina do tempo. Con ela planea viaxar pola Historia para visitar a personalidades que coñeceu a través da lectura. Entre os seus novos amigos vai haber escritores, deportistas, etc. Nesta colección, Hércules convídavos a que o acompañedes nas súas viaxes.
Nesta nova aventura, Hércules descobre a existencia dun prezado galardón que se lle concede anualmente aos mellores libros para nenos e adolescentes, e atópase con que o nome do premio vén de John Newbery, pero... non sabe quen é! Buscando en Internet, atopa que Newbery foi libreiro, director de xornais..., pero sobre todo, un pioneiro, pois é nin máis nin menos que o primeiro editor de Literatura Infantil e Xuvenil da Historia. Intrigado pola vida de tan ilustre persoeiro, Hércules decide programar a súa máquina do tempo e viaxar á Inglaterra do século XVIII para coñecelo persoalmente. Tras a súa visita Hércules aprende, entre outras cousas, a respectar o labor dos creadores e editores que conseguen facer soñar aos rapaces coas súas historias de papel.
Nesta nova aventura, Hércules descobre a existencia dun prezado galardón que se lle concede anualmente aos mellores libros para nenos e adolescentes, e atópase con que o nome do premio vén de John Newbery, pero... non sabe quen é! Buscando en Internet, atopa que Newbery foi libreiro, director de xornais..., pero sobre todo, un pioneiro, pois é nin máis nin menos que o primeiro editor de Literatura Infantil e Xuvenil da Historia. Intrigado pola vida de tan ilustre persoeiro, Hércules decide programar a súa máquina do tempo e viaxar á Inglaterra do século XVIII para coñecelo persoalmente. Tras a súa visita Hércules aprende, entre outras cousas, a respectar o labor dos creadores e editores que conseguen facer soñar aos rapaces coas súas historias de papel.
Ningún comentario:
Publicar un comentario
Grazas polo teu comentario e por compartir a túa experiencia.
A túa participación axúdanos a mellorar.