xoves, 8 de decembro de 2016

A MIÑA FAMILIA E OUTROS ANIMAIS


A MIÑA FAMILIA E OUTROS ANIMAIS
Autor: Gerald Durrell
Traducción: Susana Collazo
Sushi Books, 2016        

Xénero: Literatura Xuvenil - Narrativa

"Este é o relato dos cinco anos que a miña familia e mais eu pasamos na illa grega de Corfú. Nun principio estaba previsto que fose unha descrición lixeiramente nostálxica da historia natural da illa, pero cometín o grave erro de presentar a miña familia nas primeiras páxinas do libro. Unha vez plasmados sobre o papel, porocederon a poñerse cómodos e mesmo invitaron uns amigos a compartir os capítulos. Con enorme dificultade e amosando unha astucia considerable, apañeime para reservar aquí e alí algunha páxina que poder dedicarlles exclusivamente ós animais. Todas as anécdotas sobre a illa e os seus habitantes son absolutamente verídicas. Vivir en Corfú era coma vivir nunha das óperas cómicas máis extravagantes e disparatadas."

Así presenta Gerald Durrell o seu libro máis coñecido, no que o lector atopará un rapaz ávido por descubrir a vida, que lle contaxiará o seu entusiasmo.

As aventuras da familia Durrell, descritas cun gran sentido do humor na denominada Triloxía de Corfú, continúan en Bechos e demais parentes e O xardín dos deuses.

ISBN: 978-84-15920-91-5
Nº de páxinas: 330
Encuadernación: Tapa blanda

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Grazas polo teu comentario e por compartir a túa experiencia.
A túa participación axúdanos a mellorar.

BUSCAR NO BLOG


gadgets para blogger