domingo, 15 de novembro de 2020

XOGAMOS CON MINIMONI!

XOGAMOS CON MINIMONI!
Esperta a túa creatividade!
Autora e ilustradora: Rocio Bonilla
Edita: Algar Editorial, SL

Xénero: Literatura Infantil en Galego - Contos

Idade recomendada: +6 anos

Ola, o meu nome é Mónica, mais todos me chaman MINIMONI.

Como? Que xa me coñeces?

Daquela, seguro que sabes qué é o que máis me gusta do mundo... Exacto!

PINTAR!

Como? Que a ti tamén?

Pois teño preparadas un feixe de actividades para que ti e mais eu pasemos de medo pintando, debuxando, pensando e, sobre todo, utilizando a CREATIVIDADE!

ISBN: 978-84-9142-371-3
Nº de páxinas: 79
Encadernación: Tapa branda
Formato: 29,5 x 21,5 cm

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Grazas polo teu comentario e por compartir a túa experiencia.
A túa participación axúdanos a mellorar.

BUSCAR NO BLOG


gadgets para blogger