sábado, 1 de febreiro de 2020

"A NENA DOS CANS" - Accésit da categoría C: 5º e 6º de Primaria - II CERTAME DE RELATO CURTO DE PAZOS DE BORBÉN

Participantes e premiados da Categoría C: 5º e 6º de Primaria
II CERTAME DE RELATO CURTO DE PAZOS DE BOR´BEN (2019)
Relato premiado cun accésit da Categoría C: 5º e 6º de Primaria.

"A NENA DOS CANS" de SARAY RODRÍGUEZ PIÑEIRO - 11 anos - 6º de Primaria.

Ola son Estrela, máis coñecida como a nena dos cans.
Esta historia empezou fai moito tempo, cando eu era pequena tiña unha cadela chamada Leila. Aprendíalle trucos fáciles como: sentarse, dar a pata, dar voltas... Pero con seis anos fun ao meu primeiro concurso, quedei quinta pero non me importou gustoume moito.
Seguin indo a concursos e cada vez quedaba mellor.
Con oito anos invitáronme a ir á tele, así porque sí.
De súpeto fun con Leila e gustoume moito, xa que non paraban de botarme piropos e facerme preguntas. No programa entrou o encantador de cans!
Tiña un programa na televisión que sempre vía, encantoume ese día.
Pouco despois Leila tivo cachorros, quedámonos con dous: Linda e Narco.
Entreneinos moitísimo ata un díam como sempre ía botarlle de comer aos cans e Leila estaba morta. Iso púxome tan triste que deixei de ir a concursos por un ano.
Tempo despois fun a un concurso canino con Narco de beleza, e con Linda a un de salto onde saltou catro metros sen tocar a barra.
Con dezaoito anos déronme moitos títulos de psicoloxía canina.
Empecei a miña empresa pero non canina, senón para todos os animais.
Agora teño oitenta anos e meu fillo herdou a empresa.

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Grazas polo teu comentario e por compartir a túa experiencia.
A túa participación axúdanos a mellorar.

BUSCAR NO BLOG


gadgets para blogger