martes, 10 de outubro de 2017

MEU AVÓ, REI DAS PEQUENAS COUSAS


MEU AVÓ, Rei das pequenas cousas
Autor: Joâo Manuel Ribeiro
Ilustradora: Catarina Pinto
Tradución: Ánxela Gracián
Hércules de Ediciones S.A. 2017

Xénero: Literatura en galego - Contos

Idade recomendada: +9 anos

"Eu non teño trono, coroa ou palacio coma os reis do mundo. Eu son un rei diferente de todos os outros. Eu son rei de min mesmo e da miña vida. Sendo rei, son señor de todo o que me pertence. Iso é o que significa reinar. Eu reino sobre a miña vida, decido que facer, cando e como vivir. Reino sobre os meus pensamentos e ideas.

E gústame mirar as cousas, non como realmente son, senón como poderían ser ou como a min gustaríame que fosen. O que fago é sinxelo: soño, transformo a realidade, dou renda solta á imaxinación. Fágoo de tal maneira que non sei exactamente onde termina o real e comeza a fantasía.

Confeso que non comprendín a metade do que o avó dixo, pero gustoume moito o modo en como falou, co ollar asolagado de alegría, os xestos sinxelos e a postura dun rei. Pensei, ensimismado:

-O avó é rei! Viva o rei! Viva o avó!"

ISBN: 978-84-945896-7-6
Nº de páxinas: 78
Encadernación: Tapa dura
Formato: 14 x 21 cm

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Grazas polo teu comentario e por compartir a túa experiencia.
A túa participación axúdanos a mellorar.

BUSCAR NO BLOG


gadgets para blogger