domingo, 6 de maio de 2018

TRALO ÚLTIMO DINOSAURIO


TRALO ÚLTIMO DINOSAURIO
Autor: Manuel Alfonseca
Tradución: Pilar Saborido
Ilustración: Gerardo Fagot
Editorial Rodeira

Xénero: Literatura Xuvenil en Galego - Narrativa

Teño que facer público o noso descubrimento, aínda que ninguén me crea, aínda que todo o mundo me tome a chacota. Débollo á memoria de Victor Arias. A obra da súa vida non pode desaparecer para sempre no esquecemento.

Cando o coñecín, pouco imaxinaba eu que ese home de aspecto insignificante ía ter unha influencia tan decisiva na miña vida e que, gracias a el, ía poder vivir unha aventura fascinante e participar nun descubrimento único e revolucionario.

ISBN: 84-8116-626-X
Nº de páxinas: 137
Encadernación: Tapa branda
Formato: 13 x 19,5 cm


Ningún comentario:

Publicar un comentario

Grazas polo teu comentario e por compartir a túa experiencia.
A túa participación axúdanos a mellorar.

BUSCAR NO BLOG


gadgets para blogger